مودم تی پی لینک را چگونه تنظیم کنیم؟

عموما روش اتصال و تنظیمات مودم‌های ADSL یکسان هستند و تنها تفاوت میان آن‌ها رابطه کاربری و مراحل کانفیگ در وب‌سایت است که در ادامه همین مقاله به تنظیمات مودم tp link خواهیم پرداخت.

1- در قدم اول برای ورود به تنظیمات مودم تی‌ پی لینک لازم است تا کابل LAN که در بسته بندی مودم قرار دارد را به کامپیوتر و لپ‌تاپ متصل کنید و در مرورگر خود، آدرس ” 192.168.1.1 ” را وارد کنید و با دکمه اینتر وارد مرحله بعد شوید.

2- در مرحله دوم لازم است که نام کاربری و پسورد خود را که معمولا در پشت مودم نوشته شده را در این قسمت وارد کنید؛ معمولا نام کاربری در اکثر موارد Admin است. در کل کافیست شما این عبارت را در کادرها رو‌به رو مو به مو وارد کنید و بعد از اطمینان از درست بودن روی گزینه Login کلیک کنید.

3- در صورت درست بودن اطلاعات وارد شده با صفحه رو‌به‌رو مواجه می‌شوید که در این مرحله کافیست تا با انتخاب دکمه Next وارد مرحله بعد تنظیمات مودم TP-LINK شوید.

 4- در مرحله چهارم تنظیم مودم adsl تی پی لینک کافیست تا براساس منطقه سکونت خود تایم زون را انتخاب کنید.

5- در مرحله پنجم تنظیمات مودم تی پی لینک لازم است که اطلاعات زیر را در محل مشخص به درستی وارد نمایید.

6- در مرحله ششم باید ابتدا حالت مودم را در بخش SSID انتخاب کنید، در مرحله بعد یعنی Pre-Shared Key رمز انتخابی خود را وارد نمایید. برای تنظیمات   ” Authentication Type ” باید گزینه” WPA-PSK/WPA2-PSK ”  را انتخاب نمایید و در قسمت آخر لازم است که TKP/AES را در بخش Encryption  انتخاب نمایید.

7- در مرحله آخر لازم است تا اطلاعات ذخیره شده در این بخش را Save و یک بار مودم را خاموش و روشن کنید.

مطالب مرتبط


      لینک های مفید : آگهی رایگان , تجهیزات آزمایشگاهی , صندلی مسافرتی , تانک ازت , نقاشی ساختمان , چادر لمینت , سایبان مغازه , لینک شما در اینجا