نکات مهم هنگام خرید اسپیکر بلوتوثی

اسپیکرهای بلوتوثی در برند‌ها و مدل‌های مختلف تولید و عرضه می‌شوند و انتخاب را برای خریداران سخت می‌کنند. در این بخش قصد داریم ویژگی‌های کلی یک اسپیکر بلوتوثی خوب را بررسی کنیم تا بتوانیم هنگام خرید راحت‌تر تصمیم بگیریم.

  • اندازه و وزن: اندازه و وزن اسپیکرهای بلوتوثی موجود در بازار بسیار متنوع است. هنگام انتخاب اندازه و وزن اسپیکر باید دو مورد را در نظر بگیرید، اندازه محیطی قصد پخش موسیقی در آن را دارید و این موضوع که آیا قصد دارید اسپیکر را با خود به مکان‌های مختلف ببرید یا صرفاً در یک محیط مشخص از آن استفاده می‌کنید؛ توجه به دو نکته ذکر شده، وزن و حجم اسپیکر شما را تعیین می‌کند؛ به عنوان مثال برای طبیعت گردی و کوهنوردی اسپیکر jbl بزرگ مناسب شما نیست زیرا وزن زیاد آن هنگام پیاده روی‌های طولانی شما را خسته خواهد کرد، اما اگر برای دورهمی‌های کوچک و تولد نیاز به اسپیکر دارید، اسپیکر بلوتوثی جی بی ال بزرگ یک گزینه کاملا مناسب است.
  • کیفیت صدا: اگر چه حجم صدا مهم است، اما کیفیت صدا از اولویت بالاتری برخوردار است. هنگام خرید اسپیکر بلوتوثی باید به این نکته توجه داشته باشید که اسپیکر انتخابی شما علاوه‌بر صدای رسا، باید وضوح و تفکیک خوبی نیز داشته باشد.

این موضوع را می‌توانید با کمک اطلاعاتی همچون سیستم صوتی به کار رفته در آن، توان خروجی اسپیکر و دامنه فرکانس آن بررسی کنید.

  • مشخصات باتری: باتری یکی از مهم‌ترین اجزایی است که هنگام خرید اسپیکر بلوتوثی باید به آن توجه کنیم؛ اما در نظر گرفتن ظرفیت باتری به‌تنهایی، معیار مناسبی برای تعیین مدت زمان شارژ دهی آن نیست. عوامل بسیاری از جمله قطعات به کار رفته در اسپیکر بلوتوثی در تعیین مدت زمان شارژ دهی آن دخیل هستند؛ اما به طور میانگین، یک اسپیکر بلوتوثی با کیفیت متوسط بین ۴ تا ۱۰ ساعت شارژ را نگه می‌دارد.

https://source-computer.com/computer/computer-accessories/speaker

مطالب مرتبط


      لینک های مفید : آگهی رایگان , تجهیزات آزمایشگاهی , صندلی مسافرتی , تانک ازت , نقاشی ساختمان , چادر لمینت , سایبان مغازه , لینک شما در اینجا