بهترین خنک کننده های کامپیوتر و ویژگی های آنها

همه ما می‌دانیم قطعاتی که در کیس کامپیوتر استفاده می‌شوند به دلیل انجام عمل پردازش از خود گرمای زیادی تولید می‌کنند که عدم رفع و پایین آوردن دما می‌تواند خسارت‌های سنگینی را به کامپیوتر شخصی شما وارد کند. به همین منظور، شرکت‌های مختلفی دست به تولید محصولات خنک کننده برای پایین آوردن دمای کیس زده‌اند. لازم است بدانید که این خنک کننده های کامپیوتر در انواع و اشکال مختلفی به‌منظور مصارف گوناگون از قبیل کاربری خانگی، اداری و گیمینگ تولید شده‌اند که باید بر اساس نیازتان انتخاب خود را انجام دهید.

Cooler Master SICKLEFLOW

 فن Cooler Master SICKLEFLOW به‌عنوان برترین خنک کننده کیس گیمینگ شناخته می‌شود. این فن از نورپردازی بسیار زیبا یا همان RGB برخوردار بوده و با اندازه ۱۲۰ میلی‌متری به‌خوبی وظیفه خنک کردن فضای کامپیوتر شما را انجام می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از فن SICKLEFLOW از برند کولر مستر که سرعت آن بین ۶۵۰ تا ۱۸۰۰ دور بر دقیقه است بر اساس نیاز، حد موردنظر را تعیین نمایید. لازم به ذکر است که این نوع فن از مدل بی‌صدا هستند و مزاحمتی از این نظر برای کاربران ایجاد نمی‌کنند.

GREEN GF120HAF

اگر می‌خواهید محصول مور نظر شما درنهایت سادگی بهترین عملکرد را داشته باشد، این گزینه می‌تواند برای شما بسیار مناسب واقع شود. فن GF120HAF از برند مطرح و بومی گرین که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، قیمت بسیار مناسب‌تری نسبت به نمونه‌ای خارجی دارا بوده و می‌توان برای خنک کردن کیس کامپیوتر بر روی آن حساب ویژه‌ای باز کرد. پره این خنک‌کننده سرعت متغیر ۸۰۰ تا ۲۱۰۰ دور در دقیقه را دارا هست.

Thermaltake TH120 ARGB Sync AIO CPU Liquid Cooler

محصول جدید و جذاب برند ترمالتیک، به‌عنوان یکی از بهترین خنک کننده کامپیوتر تک فن شناخته می‌شود و می‌توانید برای پایین آوردن دمای سی پی یو بر روی آن حساب ویژه‌ای باز کنید. این قطعه با دارا بودن یک فن قدرتمند به‌خوبی میتواند حرارت را به بیرون از کیس منتقل کند؛ همچنین با پردازنده‌های اینتل و ای ام دی سازگاری داشته و با نور پردازی RGB جلوه خیره‌کننده‌ای به کیس شما خواهد بخشید.

Green GLC360-EVO Liquid Cooling System

این خنک کننده پردازنده گرین که محصول بسیار جذاب شرکت گرین است، دارای سه فن سریع و قدرتمند است و می‌تواند به بهترین وجه ممکن برای پایین آوردن دمای سی پی یو مؤثر واقع شود. این قطعه نسبت به قیمت آن از ارزش خرید بالایی برخوردار است و درصورتی‌که می‌خواهید با استفاده از کامپیوتر خود برای انجام پردازش‌های سنگین اقدام نمایید، این محصول می‌تواند برای شما مناسب باشد

منبع: فروشگاه جالبو

مطالب مرتبط


      لینک های مفید : آگهی رایگان , تجهیزات آزمایشگاهی , صندلی مسافرتی , تانک ازت , نقاشی ساختمان , چادر لمینت , سایبان مغازه , لینک شما در اینجا